środa, 4 czerwca 2014

"They Don't Really Care About Us"

Witajcie Kochani!
Dzisiaj w mojej szkole był konkurs talentów i wygrałam ;).
Co prawda, po raz trzeci, czy czwarty,  z rzędu, ale i tak się cieszę. Czemu? Bo pierwszy raz zaśpiewałam piosenkę, z którą miałam nie mały problem, a mianowicie "They Don't Really Care About Us". Jest to utwór mojego autorytetu, mentora i idola - Michaela Jacksona. Miałam problem z zaśpiewaniem tego, ale pomógł mi pewien Ktoś. W każdym razie, jestem dumna z siebie, że udało mi się wykonać utwór Króla. Może dzięki mnie ktoś się Nim zainteresuje. Warto. W nagrodę w piątek występuje na "Dniu Rodziny". Już nie mogę się doczekać. Uwielbiam śpiewać.
A tutaj wrzucam piosenkę, którą wykonywałam, w wykonaniu Mike'a:
I jeszcze oryginalny teledysk:
Przesłuchajcie, jak już mówiłam warto. Michael był wspaniałym piosenkarzem, kompozytorem i tancerzem. Jego piosenki miały przesłanie. Oprócz tego był również wspaniałym człowiekiem. Drugiego takiego nie będzie. 
Mam nadzieję, że nie zanudziłam Was na śmierć pisząc, o durnym konkursie, ale nie mogłam się z Wami tym nie podzielić. Jesteście wspaniali.
Zawsze Wasza,
Is.
PS. Uznałam, że tak będę się podpisywać ;).

9 komentarzy:

  1. Gratulacje !!!
    Cieszę się, że możesz spełniać swoje pasje. :)

    Zawsze Twoja
    .........Z..........

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym kiedyś dorównać Mu, chociaż w połowie.
      Mam nadzieję, że może kiedyś będę robić to co kocham najbardziej na świecie. Wiesz co to. Znasz mnie i wiesz, że nie odpuszczam.
      Zawsze Twoja,
      Is.

      Usuń
  2. Hej. Moje serdeczne gratulacje. Fajnie jest spełniać swoje pasje i cieszę się, że to robisz. Osobiście też bardzo lubię śpiewać, ale szczerze mówiąc nie mam pojęcia czy robie to chociaż przeciętnie.
    Pozdram. Martuś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej.
      Jeżeli lubisz śpiewać, to rób to. Nieważne, czy Ci to wychodzi, czy nie. Ja, gdy zaczynałam, fałszowałam okropnie. Rodzicom uszy więdły. Miałam kilka lat, ale cały czas śpiewałam. Teraz nawet nieźle mi idzie. Ważne jest robić to, co się kocha.
      Pozdrawiam,
      Is.

      Usuń
    2. Mądra rada.
      ........Z........

      Usuń
  3. Na rocznicę 25 czerwca robimy akcje, do 15 czerwca wysyłajcie filmiki. Szczegóły na tej grupie: https://www.facebook.com/groups/627021974025476/

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam :D
    I zapraszam na ciąg dalszy do mnie
    http://kostkapisze.blogspot.com/

    Już jutro kolejny rozdział!

    Życzę inspiracji i weny do pisania Twojej historii. Trzymam kciuki i mam nadzieję, że niedługo też coś wrzucisz :-)
    Pozdrawiam
    Kostka

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam na kolejny -obiecany- rozdział :)

    http://kostkapisze.blogspot.com/

    Pozdrawiam
    Kostka

    OdpowiedzUsuń
  6. <333333 SUPERR JESTES GENIALNA PISZ DALEJ

    OdpowiedzUsuń